1
2
3
4
5
1 Wybierz, co chcesz studiować
Przejdź na stronę https://sochaczew.edu.pl i przejdź do sekcji „Specjalności”.
2 Wypełnij internetowy formularz rejestracyjny
W celu rozpoczęcia procesu rekrutacji na studia wejdź na stronę https://rekrutacja.sochaczew.edu.pl
3 Dokończ rekrutację
Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego dostaniesz e-maila z linkiem do systemu rekrutacyjnego ze swoim indywidualnym loginem i hasłem. W celu dokończenia rekrutacji zaloguj się na swoje konto i wgraj brakujące skany dokumentów. Pamiętaj, także o wgraniu swojego zdjęcia, które jest potrzebne do wyrobienia legitymacji studenckiej.
4 Dokonaj płatności
W Extranecie rekrutacyjnym wejdź w zakładkę „Opłaty” i dokonaj opłaty za studia. Płatności można dokonywać poprzez PayU lub w formie przelewu tradycyjnego.
5 Przygotuj dokumenty
Skompletuj wymagane dokumenty:
- Dowód osobisty (do wglądu)
- Oryginał świadectwa dojrzałości oraz ukończenia szkoły średniej (do wglądu)
- Oryginał dyplomu i suplementu ukończenia studiów wyższych (w przypadku studiów II stopnia)
Cudzoziemcy dodatkowo muszą przygotować:
- Paszport (do wglądu)
- Tłumaczenie świadectwa dokonane przez tłumacza przysięgłego
(nie dotyczy dokumentów wydanych w języku angielskim, rosyjskim, ukraińskim, tureckim oraz azerbejdżańskim) - Tłumaczenie dyplomu (w przypadku studiów II stopnia) dokonane przez tłumacza przysięgłego
(nie dotyczy dokumentów wydanych w języku angielskim, rosyjskim, ukraińskim, tureckim oraz azerbejdżańskim) - Apostille, legalizację jeżeli jest wymagana
- Certyfikat językowy z języka angielskiego (minimum B2)
- Oświadczenie rodziców o wyrażeniu zgody na podjęcie studiów, (w przypadku osoby niepełnoletniej)
- Karta pobytu lub ważna wiza (do wglądu)
- Ubezpieczenie zdrowotne (do wglądu)